Qabz Ka Ilaj - 100 Fesad Qabz Se Nijat

Constipation treatment yani qabz ka ilaj in Urdu jo hamesha ke lia mumkin ho sakta ha. Qabz ka fori ilaj dekhne ke sath sath es ki alamat aur parhez janeay.

Qabz Ka Ilaj - 100 Fesad Qabz Se Nijat


قبض کیا ہے؟
قبض سے مراد پاخانہ کرنے میں دشواری پیش آنا ہے۔ عام طور پر جب کھانا ہضم ہونے کے بعد فضلہ بن کر بڑی آنت تک آہستہ رفتار سے حرکت کرتا ہے اس  کے بعد خشک ہو کر پاخانہ کرنے میں دشواری کا سبب بن جاتا ہے جسے قبض کہا جاتا ہے۔

انسانی جسم میں قبض کی بیماری
قبض بہت سی بیماریوں کی وجہ سے ہو سکتی ہے جیسکہ پیٹ میں آنتوں کا ایک جگہ پر قائم نہ رہنا، آنتوں کی دیواروں میں کسی گلٹی کا ہونا، آنتوں کا کسی حصے سے جڑ جانا یا آنتوں کا حد سے زیادہ تنگ ہونا شامل ہے۔ ان تمام بیماریوں کا علاج صرف ماہر ڈاکٹر ہی کر سکتا ہے۔ اگر کسی کو پہلی بار قبض کی شکایت ہوئی ہے تو پہلے ڈاکٹرسے رجوع کرے تا کے کسی بڑی بیماری سے فوری بچاو کیا جاۓ۔ لاپرواہی کی وجہ سے خطرناک صورتِ حال کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ اس کیساتھ ساتھ خوراک کی کمی بھی قبض کاباعث بن سکتی ہے۔

گوشت، دودھ اور دودھ سے بنی اشیاء، دہی اور انڈے وغیرہ کو انسانی معدہ فَوراً ہضم کر لیتا ہے۔ جس سے بہت کم فضلہ بنتا ہے جبکہ کچی سبزیاں اور پھلوں کا استعمال کرنے سے زیادہ فضلہ بنتا ہے۔ کھٹاس والے پھلو‌ں کا استعمال بھی نفع دیتا ہے۔ پھل کھانے سے معدے میں ایک خاص فائدہ مند تیزاب پیدا ہوتا ہے اور یہ تیزابیت قدرتی طور پر قبض کشا کا سبب بنتی ہے۔ بالخصوص جیسے ہی پاخانہ کرنے کی حاجت پیش آے تو اسے فوراً خارج کرنا چاہیۓ کیونکہ پاخانہ کو روکنے کی صورت میں قبض جیسی صورت حال کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ اس صورت حال کا سامنا زیادہ تر سکول جانے والے بچوں کو کرنا پڑتا ہے۔ سکول میں ایسی سہولتوں کا زیادہ تر فقدان ہوتا ہے یا پھر اساتذہ کا بچے کو بار بار پوچھنے پر انکار کرنا بچے کو شرمندہ کرتا ہے۔
قبض سے نجات حاصل کرنے کے لیے زیادہ تر لوگ ڈاکٹر سے مشورے کے بغیر ادویات کا استعمال شروع کر دیتے ہیں جو نقضان دہ ہو سکتی ہیں۔ یہ ادویات آنتوں میں سوجن پیدا کر دیتی ہیں جس سے تکلیف میں اور بھی اضافہ ہو جاتا ہے۔

 قبض کی وجہ

قبص ہونے کی بنیادی وجہ بڑی آنت میں موجود فضلہ کا رہنا ثابت ہوا ہے یہ فضلہ کافی دیر تک بڑی آنت میں موجود رہتا ہے اور سست حرکت کی وجہ سے قبض کے اسباب پیدا کرتا ہے۔ آج کل زیادہ تر کھانے پینے کے معاملے میں ضرورت سے زیادہ بنی بنائی چیزوں کو ترجیح دی جاتی ہے جس کی وجہ سے نظام ہضم خراب ہوتا ہے ایسا کھانا جسم کے لیے نقضان دہ ثابت ہو سکتا ہے۔ بزرگ افراد کمزری کے باعث ڈیری اشیاء جیسے ڈبل روٹی، رس یا باقرخانی کو آسانی سے کھا لینے کی وجہ سے کثرت سے استعمال کرتے ہیں جس کی وجہ سے زیادہ تر قبض کی بیماری جنم لیتی ہے۔اس کے ساتھ ساتھ جسمانی سرگرمیوں میں کمی کے باعث پیٹ میں موجود آنتوں کو کم حرکت ملتی ہے، نتیجتاً پاخانہ دیر پا اور مشکل سے آتا ہے۔

قبض ہونے کی عام وجوہات

.1
پانی کی کمی

.2
خوراک میں فائبر کی کمی

.3
جسمانی کمزوری

.4
فاسٹ فوڈ اور تیار شدہ کھانے

.5
جسمانی سر گرمیوں میں کمی

.6
سٹریس یا ڈپریشن

.7
کسی دوائی کا ری ایکشن

قبض کی علامات
موجودہ کی گئی ریسرچ کے مطابق چار فیصد سے لے کر گیارہ فیصد لوگ قبض کا شکار ہیں۔ اس تعداد میں مردوں کی نسبت زیادہ خواتین شامل ہیں۔ قبض کی علامات مندرجہ ذیل ہیں۔

.1
پیٹ میں تناؤ

.2
سخت پاخانہ آنا

.3
پیٹ کا بھاری پن

.4
کھانا کھانے کے بعد سینے میں بوجھ کا محسوس ہونا

.5
معدے میں گیس کا احساس

قبض کی دیگرعلامات
اس حالت میں مریض کو شدید سر درد ہو سکتا ہے اور پیٹ بھرا ہوا اور بھاری محسوس ہوتا ہے۔ زیادہ تر لوگ یہ خیال کرتے ہیں گیس دماغ کو چڑھ جاتی ہے جو کہ درست نہیں۔ بہت پرانی قبض میں بڑی آنت کا بائیں حصہ اینٹھن سے دو چار ہو جاتا ہے جسے سپاسٹک قبض بولا جاتا ہے۔ سپاسٹک قبض کا ایکسرے کے ذریعے پتہ لگایا جا سکتا ہے۔

قبض کا علاج - قبض ہو تو ایسی صورت حال میں کیا کرنا چاہیۓ؟
سب سے پہلے اس بات پر غور کریں کہ آپ کو کس وجہ سے قبض ہے۔ ڈاکٹر کی ہدایت کے مطابق اپنے تمام ٹیسٹ کروائیں اور اگر سرجری کا بھی بولا جاۓ تو اس مشورے پرعمل کریں۔ اس کے علاوہ درج ذیل باتوں کاخیال رکھیں۔

؎
اپنی خوراک میں زیادہ سے زیادہ پانی کا استعمال کریں۔

؎
پاخانہ کرنے کی ضرورت پیش آے یا نہ آے، ناشتہ کرنے کے ڈیڑھ گھنٹہ بعد لازمی پاخانہ کریں۔

؎
تازہ پھل اور کچی سبزیاں استعمال کریں۔

؎
قبض کی صورت میں اسپغول کا چھلکا دہی یا پانی میں شامل کر کے استعمال کریں۔

؎
اپنے آپ کو ورزش کی عادت ڈالیں جو آپ کےجسم کو چست و توانا رکھے گی۔ قبض سے نجات حاصل کرنے کے لیے ضروری ہے کہ زیادہ سے زیادہ پیدل چلنے کوترجیح دی جاۓ۔

؎
ایسی غذاؤں کا استعمال کریں جن میں فائبر کافی مقدار میں موجود ہو جیسکہ پھل، سبزیاں، دالیں اور خشک میوہ جات وغیرہ۔

؎
بیس سے پچاس سالہ مرد دن میں اٹھتیس گرام فائبر لیں جبکہ اسی عمر کی خواتین کو دن میں پچیس گرام فائبر لینا چاہیۓ۔

؎
پچاس سال سے بڑی عمر کے مردوں کے لیے ایک دن میں تیس گرام فائبر جبکہ خواتین کے لیے اکیس گرام فائبر لینا ضروری ہے۔

؎
حاملہ اور دودھ پیلانے والی خواتین کو دن میں اٹھائس گرام فائبر استعمال کرنا چاہیۓ۔

قبض کا گھریلو علاج - قبض سے یقینیی چھٹکارہ پائیں

اگر آپ کو کسی بھی قسم کی قبض کا سامنا ہے تو درج ذیل میں منفرد اقدامات بتاۓ جا رہے ہیں جن پر عمل کر کے قبض کا فوری علاج ممکن بنایا جا سکتا ہے۔

.1

ورزش

larka or larki warzish kar rahe ha


ایسے افراد جو قبض جیسی صورت حال میں مبتلہ رہتے ہیں انہیں چاہیۓ کہ وہ ورزش کو اپنا معمول بنا لیں۔ روزانہ ورزش کرنے سے معدہ حرکت میں رہتا ہے اور پاخانہ خارج کرنے میں آسانی رہتی ہے۔ ورزش  کرنے سے کھانا ہضم کرنے میں مدد ملتی ہے۔ وہ افراد جو دل اور دمہ جیسی بیماری میں مبتلہ ہوں وہ اپنے ڈاکٹر کے مشورے کے مطابق ہلکی پھلکی ورزش کریں۔

.2

پانی کا استعمال

aik larki pani pee rahe ha


قبض میں پانی کا ذیادہ سے ذیادہ استعمال کریں۔ مشروبات کا بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔ پانی پینے سے جسم ہائیڈریٹ رہتا ہے۔ پانی کا استعمال آنتوں اور معدے کو حرکت میں لاتا ہے۔ دائمی قبض والے لوگ پانی کا بہت زیادہ استعمال کریں۔ ہر قسم کے مشروبات کا استعمال کیا جا سکتا ہے مگر ایسے مشروبات جس میں میٹھا سوڈا موجود ہو، ہرگز استعمال نہ کریں کیونکہ ایسے مشروبات قبض کو مزید خراب کر دیتے ہیں۔

.3

کیلا

kela khane se qabaz ka ilaj


کیلا ایک ایسا پھل ہے جو قبض کو دور کرنے میں مدد گار ثابت ہوتا ہے۔ کچے کیلے میں نشاستہ کی کافی مقدار موجود ہوتی ہے۔ یہ کھانا ہضم کرنے میں اہم کردار ادا کرتا ہے اور ہماری آنتوں کو سخت ہونے سے بچاتا ہے۔ قبض کی حالت میں ایک کیلا کھانا پاخانہ خارج کرنے کی رفتار کو تیز کر دیتا ہے۔

.4

کھجور

qabz ke ilaj ke lia cup ma khajoor parhi hue hain


کھجور میں فائبر کی کافی مقدار پائی جاتی ہے جو ہماری صحت کے لیے بہت ضروری ہے۔ کھجور میں موجود فائبر کی مقدار آپ کو قبض جییسی تکلیف سے بچاتی ہے۔ روزانہ سات کھجوریں کھانے سے پاخانہ خارج کرنے کی رفتار میں بہتری آتی ہے اور ہاضمہ درست رہتا ہے۔

.5

خشک میوہ جات

qabz kusha dry fruits badam kaju pista akhrot


اگر آپ قبض جیسی تکلیف کا شکار ہیں تو خشک میوہ جات کھانے سے فائدہ ہوگا۔ ان میں فائبر کافی مقدار میں پایا جاتا ہے جو قبض کشاء کا باعث بنتا ہے۔ خشک میوہ جات جیسے خوبانی، بادام، اخروٹ، پستہ، چلغوزہ کھانا قبض کا بہترین علاج ہے۔

.6

کافی

coffee beans ke sath cup ma tiyar coffee parhi hue ha


ایسے افراد جو قبض کا شکار ہوتے ہیں ان کے لیے کافی بہت ذیادہ فائدہ مندد ہے۔ کافی پینے سے آنتیں حرکت میں آ جاتی ہیں اور پاخانہ خارج کرنے میں آسانی رہتی ہے۔ کافی میں کیفین شامل ہوتی ہے اس لیے زیادہ مقدار میں کافی پینے سے بعض دفعہ جلاب جیسی حالت سے دو چار ہونا پڑتا ہے۔

.7

ناریل کا تیل

qabz hatam karne ke lia jug ma narial ka tail


ناریل کا تیل جسم میں میٹا بولز کی مقدار کو بڑھتا ہے اور آنتوں کی حرکت کو تیز کرتا ہے۔ ناریل کا تیل آنتوں میں موجود فضلہ کو تیزی سے گزرنے میں مدد دیتا ہے۔ قبض میں ایک چمچ ناریل کا تیل چاۓ یا کافی میں ڈال کر پینے سے پاخانہ خارج ہونے میں آسانی رہتی ہے۔

.8

کیوی

bowl ma kiwi phal


کیوی ایک ایسا پھل ہے جس کو کھانے سے معدہ خوراک کو با آسانی ہضم کرلیتا ہے۔ کیوی پھل میں فائبر کافی مقدار میں شامل ہوتا ہے۔ کیوی میں وٹامن سی کی وافر مقدار پائی جاتیی ہے۔ کیوی غذائیت سے بھرپور پھل ہے۔ ۔اس میں انزائم ایکٹینائڈائن موجود ہوتا ہے جو بد ہضمی کو دور کرتا ہے۔

.9

لیموں پانی

glass or jug ma peene k lia limo pani


لیموں میں وٹامن سی کافی مقدار میں پایا جاتا ہے۔ اس میں موجود اینٹی آکسیڈينٹ پانی کی مقدار کو آنتوں میں لے جاتا ہے جو پاخانہ کو نرم بناتا ہے۔ لیموں پانی پینے سے آنتوں میں موجود مواد جلدی خارج ہوتا ہے۔ قبض کو دور کرنے کیلیے لیموں پانی کا استعمال بہترین پایا گیا ہے۔

.10

دہی

qabz ka dahi se fori ilaj


دہی میں موجود بکٹیریا، اور پروبائیوٹکس معدے کی گیس، جلن، اور اپھارہ کو کم کرتے ہیں۔ دہی میں موجود یہ بکٹیریا ہاضمے کو درست رکھتے ہیں اور آنتوں کو فائدہ پہنچاتے ہیں۔ دہی بے شمار وٹامنز اور منرلز کو جذب کرنے میں مدد دیتا ہے جس کی وجہ سے قبض کشاہ ہے۔

قبض کی اختیاط

.1

بھنی اور تلی ہوئی چیزیں

crispy fried chicken sath maa fries_qabz ki ehtiyat


قبض ایک نہایت تکلف دہ مرحلہ ہے۔ اس میں تمام تلی ہوئی اشیاء سے پرہیز کرنا چاہیۓ کیونکہ ان میں آئل اور نمک کی کافی مقدار پائی جاتی ہے۔ زیادہ نمک معدے کا تمام پانی چوس لیتا ہے جس کی وجہ سے آنتوں کو حرکت کرنے میں دشواری پپیش آتی ہے اور پاخانہ خارج کرنے میں درد محسوس  ہوتا ہے۔

.2

سرخ گوشت

surkh gosht_qabz ki ehtiyat


سرخ گوشت میں چکنائی کافی مقدارپائی جاتی ہے جو قبض کا سبب بنتی ہے۔ سرخ گوشت جسمم میں فائبر کی مقدار کو کم کر دیتا ہے۔ جن لوگوں کو قبض رہتی ہے، وہ سرخ گوشت کم سے کم استعمال کریں۔ ایسی چيزوں کا استعمال کریں جو فائبر سے بھرپور ہوں۔

ڈاکٹر سے کب رجوع کریں
اگر آپ مندرجہ ذیل نوعیت کا سامنا کر رہے ہیں تو فوراً ڈاکٹر سے رجوع کریں۔

.1
پاخانہ میں خون

.2
پیٹ میں مسلسل درد

.3
پیٹ کی سوزش

Read in Roman Urdu / Roman Hindi


Qabz Kia Ha?

Qabz se morad pahana karne ma dushwari paish aana ha. Aam tor par jab khana hazam hone ke baad fazla ban kar bari aant tak ahista raftaar se harkat karta ha es ke baad hushk ho kar pahana karne mein dushwari ka sabab ban jata ha jise qabz kaha jata ha.

Qabz Ki Bimari

Qabz bohat si bimarion ki wajah se ho sakti ha jesa ke pait ma anton ka aik jagah par qaim na rehna, anton ki dewaron mein kisi gelti ka hona, anton k kisi hise se jur jana ya anton ka had se ziyada tang hona shaamil ha. En tamam bimarion ka ilaj sirf mahir doctor hi kar sakta ha. Agar kisi ko pehli baar qabz ki shikayat hui ha to pehlay doctor se rujo kere taa ke kisi barri bemari se fori bachao kya jae. La-parwahi ki wajah se hatarnak surat_e_ haal ka samna karna par sakta ha. Es k sath sath khoraak ki kami bhi qabz ka bais ban sakti ha.

Gosht, doodh aur doodh se bani ashya, dahi aur ande waghera ko insani maida foran hazem kar laita ha jis se bohat kam fazla banta ha jab k kachi sabzia aur phalon ka estimaal karne se ziyada fazla banta ha. Khataas walay phalon ka istemal bhe nafa deta ha. Phal khane se maide mein aik khaas faida-mand tezab paida hota hai aur yeh tezabiyat qudrati tor par qabz kusha ka sabab banti ha. Bilhasos jaise hee pahana karne ki hajat paish aae to ese foran kharij karna Chahiye kyunke pahana ko rokne ki soorat ma qabz jaisi sorat e haal ka samna karna par sakta hai. Es sorat e haal ka saamna ziyada tar school jane wale bachon ko karna parta ha. School ma aisi saholto ka ziada tar fuqdan hota ha ya phir asatza ka bache ko baar baar poochne par inkar karna bache ko sharminda karta ha.
Qabz se nijat hasil karne ke liye ziyada tar log doctor se mashware ke baghair adwiyat ka istemaal shuru kar dete hain jo nuqsan-dah ho sakti hain. Yeh adwiyaat anton ma soojan paida kar deti hain jis se takleef ma aur bhe izafa ho jata ha.

Qabz Ki Waja

Qabaz hone ki bunyadi wajah bari aant ma mojod fuzla ka rehna sabit hua ha. Yeh fuzla kafi der tak bari aant ma moojod rehta ha aur sust harkat ki wajah se qabaz ke asbab paida krta ha. Ajj kal ziada tar khane peene k mamle ma zaroorat se ziada bani bane chezon ko tarje de jate ha jis ki wajah se nizam-e-hazam harab hota ha. Aysa khana jism ke lia nuqsan dah sabit ho sakta ha. Bazurg afrad kamzori ke baees dairy ashya jese bread, rusk ya bakarhani ko asani se kha lene ki wajah se qasrat se etimal karte hn jis ke wajah se ziada tar qabaz ki bemari janam lete ha. Es ke sath sath jismani sargarmio ma kami ke baees pait ma moojod aanto ko kam harkat milti ha, natejatan pahana der pa aur mushkil se ata ha.

Qabz Hone Ki Aham Wajohat

  1. Pani ki kami
  2. Khorak ma fiber ki kami
  3. Jismani kamzori
  4. Fast food aur tiyar shuda khane
  5. Jismani sargarmio ma kami
  6. Strees ya depression
  7. Kisi dawai ka reaction

Qabz Ki Alamat

Moojoda ki gae research ke mutabiq 4% se lay kar 11% log qabaz ka shikar rehte hain. Ess tadad ma mardo ki nisbat ziada hawateen shamil hain. Qabaz ki alamat mandarja zail hain:

  1. Pait ma tanao
  2. Sahat pahana ana
  3. Pait ka bhari pan
  4. Khana khane ke baad seene ma bhooj ka ehsas
  5. Maide ma gas ka ehsas

Qabaz Ki Degar Alamat

Es halat ma mareez ko shadeed sir dard ho sakta ha aur pait bhara hua aur bari mehsoos hota ha. Ziada tar log yeh hial krte hain ke gas demagh ko charh jate ha jo k daroost nahi. Bohat purani qabaz ma bari ant ka bae hisa ananthan se dochar ho jata ha jise spastic qabaz bola jata ha. Spastic qabz ka xray ke zariay pata lagaya ja sakta ha.

Qabz Ka Ilaj - Qabaz Ho to Aise Surat Ma Qabz Ka Fori Ilaj Kese Karna Chahiye?

Sab se pehle ess baat par ghor krain ke app ko kis wajah se qabaz ha. Doctor ke hadayat ke mutabiq apne tamam test karwain aur agar qabz ki surgery ka be bola jae to ess mashware par amal krain. Ess ke ilawa darj zail baton ka hial rakhain:

1. Apni khorak ma ziada se ziada pani ka istemal krain
2. Pahana karne ki zaroorat paish aye ya na aye, nashta karne ke daidh ghnta baad lazmi pahana krain
3. Taza phal aur kachi sabzia istemal krain
4. Qabaz ki surat ma ispaghol ka chilka dahi ya pani ma shamil kr ke istemal krain
5. Apne app ko warzish ki adat dalain jo app ke jism ko chust aur tawana rakhe gi. Qabz se nijaat hasil krne k leay zaroori ha ke ziada se ziada paidal chalne ko tarje de jae
6. Aise ghezao ka istemal krain jin ma fiber kafi miqdar ma moojod ho jesa ke phal, sabzia, dalain aur hushk mewa jaat waghera.
7. 20 se 50 sala mard din ma 38 gram faiber lain jab ke esi umar ki hawateen ko din ma 50 gram fiber lena Chahiye.
8. 50 sall se bari umar ke mardo ke lia aik din ma 30 gram fiber jabke hawateen ke lia 21 gram fiber lena zaroori ha.
9. Hamla aur doodh pelane wale hawateen ko din ma 28 gram fiber istemal karna Chahiye.

Qabz Ka Gharellu Ilaj - Qabz Se Yaqeeni Chutkara Paye

Agar app ko kisi be qisam ki qabz ka samna ha to darj zail ma Remedy Pot ap ko munfarid eqdamat batane ja raha ha jin par amal kar k qabz ka fori ilaj mumkin banaya ja sakta ha.

1. Warjish
Ayse afrad jo qabz jese surat-e-hal ma mubtila rehte hain enhe Chahiye k wo warzish ko apna mamool bana lain. Rozana warzish karne se maida harkat ma rehta ha aur pahana harij karne ma asani rehte ha. Warzish krne se khana hazam karne ma madad milti ha. Wo afrad jo dil ki bimari aur dama ki bimari ma mubtila hon wo apne doctor ke mashware ke mutabik halki phulki warzish krain.

2. Pani Ka Istemal 
Qabz ma pani ka ziada se ziada istemal karain. Mashrobat ka bhe istemal kia ja sakta ha. Pani peene se jism hidrate rehta ha. Pani ka istemal aanton or maide ko harkat ma lata ha. Daime qabz wale log pani ka bohat ziada istemal krain. Har qisam ke mashroobat ka istimal kia ja sakta ha magar ayse mashrobat jis ma meetha soda moojod ho, hargiz istimal na krain qunke aise mashroobat qabz ko mazeed harab harab kar dete hain.

3. Kela
Kela aik aysa phal ha jo qabaz ko dour krne ma madadgar sabit hota ha. Kache kaile ma nashasta ki kafi miqdar moojod hoti ha. Yeh khana hazam karne ma ahem kirdar ada karta ha aur hamari aanton ko sahat hone se bachata ha. Qabz ki haat ma aik kela khana pahana harij karne ki raftar ko tez kr deta ha.

4. Khajoor
Khajoor ma faiber ki kafi miqdar pi jati ha jo hamari sehat ke leay bohat zarori ha. Khajoor ma moojod fiber ki miqdar app ko qabaz jese takleef se bachati ha. Rozana 7 khajoorain khane se pahana harij karne ki raftar ma behtari aati ha aur hazma darust rehta ha.

5. Khushk Mewajat
Agar app qabz jese takleef ka shikar hain to Khushk mewajat khane se faida ho ga. En ma fiber kafi miqdar ma paya jata ha jo qabaz kusha ka baeed=s banta ha. Hushk meewajat jese hoobani, badam, akhrot, pista, chalghoza khana qabz ka qudarti ilaj mana gia ha.

6. Coffee
Aise afrad jo qabz ka shikar hote hain en k lia coffee bohat ziada faida mand ha. Coffee pene se aantain harkat ma aa jate hain aur pahana harij karne ma aasani rehti ha. Coffee ma caffeine shamil hoti ha ess liey ziada miqdar ma coffee pene se baaz dafa julab jese halat se dochar hona parhta ha.

7. Narial Ka Tail
Narial ka tail jism ma metabolism ko bharhata ha aur aanton ki harkat ko tez karta ha. Narial ka tail aanton ma mohjod fuzla ko taizi se guzarne ma madad deta ha. Qabaz ma aik chamach narial ka tail chae ya kafi ma dall kar peene se pahana harij hone ma asaaani rehti ha.

8. Kiwi Phal
kiwi aik aisa phal ha jiss ko khane se maida horaak ko ba-asani hazam kar leta ha. Kiwi phal ma fiber kafi miqdar ma shamil hota ha. Kiwi ma vitamin C ki wafir miqdar pai jati ha. Kiwi ghizayat se bharpur phal ha. Ess ma enzyme actinidin mojood hota ha jo badhazmi ko dour karta ha.

9. Leemo Pani
Leemo ma vitamin C kafi miqda ma paya jata ha. Es ma moojod anti oxident pani ki miqdar ko anton ma lay jata ha jo pahana ko naram banata ha. Limo pani peene se aanto ma moojod mawad jaldi harij hota ha. Qabaz ko dour krne ke lea lemo pani ka istemal behtareen paya gia ha.

10. Dahi
Dahi ma moojod bacteria aur probitics maide ki gas, jalan, aur uphara ko kam karte hain. Dahi ma moojod yeh bacteria hazme ko darust rakhte hain aur antoon ko faida pohanchate hain. Dahi beshumar vitamins aur minerals ko jazab karne ma madad deta ha jis ki wajah se qabz kusha ha.

Qabz Ki Ehtiyat

1. Bhuni Aur Tali Hue Chezain
qabz aik nihayat takleef dah marhala ha. Es ma tamam tali hue ashya se parhaiz karna Chahiye qunke en ma oil aur nimak ki kafi miqdar pai jate ha. Ziada nimak maide ka tamam pani choos leta ha jis ki wajah se aanton ko harkat karne ma dushwari paish ati ha aur pahana harij karne ma dard mehsoos hota ha.

2. Surkh Gosht
Surkh gosht ma chicknai kafi miqdar ma pai jati ha jo qabz ka sabab banti ha. Surakh gosht jism ma fiber ki miqdar ko kam kr deta ha. jin logon ko qabz rehti ha wo surkh gosht kam se kam istemal krain. Aisi chezzon ka istemal krain jo fiber se bharpoor hoon.

Doctor Se Kab Raju Krain

Agar ap mandarja zail noiyat ka samna kr rahe hain to foran doctor se raju krain

  1. Pahana ma hoon
  2. Pait ma musalsil dard
  3. Pait ki sozish