Sabse Acha Shampoo Konsa Hai | Janeay 10 Behtareen Brands

Janeay balon ke liye sabse acha shampoo konsa hai - Bina chemical wale shampoo

Sabse Acha Shampoo Konsa Hai | Janeay 10 Behtareen Brands

ہر شخص بالوں کی خوبصورتی اور صفائی کے لیے کوئی نہ کوئی مخصوص شیمپو ضرور پسند کرتا ہے۔ اگر اس شخص کا خیال یہ ہے کہ یہ  مخصوص شیمپو استعمال کرنے سے اس کے بالوں کو چمک ملتی ہے تو یہ بات اس شک سے بالاتر نہیں کہ یہ مخصوص چمک کسی نہ کسی کیمیکل کی وجہ سے ہوتی ہے اور یہ کیمیکل بالآخر بالوں کو کمزور بنا دیتا ہے۔ چنانچہ شیمپو کے انتخاب کے سلسلے میں یہ بات مد نظر رکھیں کہ آپ اسے کسی فیشن یا خوبصورت کمرشل دیکھنے کی بنا پر منتخب نہیں کر رہے بلکہ آپ کو شیمپو کا انتخاب اپنے بالوں کی قسم کے اعتبار سے کرنا ہو گا۔ شیمپو کیمیکل کے اعتبار سے نہ تو بہت زیادہ تیز ہونا چاہیے اور نہ ہی بہت ہلکا۔ ایسے شیمپو جن میں کیمیکل کی تعداد بہت ہی کم ہوتی ہے، بالوں کے لیے وہ نقصان دہ تو نہیں ہوتے مگر بالوں کی صفائی ستھرائی میں ناکام رہتے ہیں۔

balon ke liay best shampoo

 

بالوں کی صفائی ستھرائی میں پانی کا بھی ایک اھم کردار ہوتا ہے۔ اگر صاف اور کمیآئی اجزا سے پاک یعنی ہلکا پانی میسر ہو تو ایسا پانی بالوں کی نشونما کے ساتھ ساتھ بالوں کی اچھے طریقے سے صفائی بھی سر انجام دیتا ہے۔ ماہرین کا کہنا ہے کہ ایسا شیمپو جو رنگ ا ور کیمیکلز سے پاک ہو، زیادہ بہتر ہوتا ہے۔ شیمپو کی یہ خوبی ہونا بھی ضروری ہے کے وہ آسانی سے پانی کے ساتھ بالوں سے خارج ہو جاۓ۔

 

شیمپو کی مختلف اقسام ہیں۔ باز شیمپو قدرے مہنگے ہوتے ہیں کیونکے یہ نسبتاً بہتر اجزا سے تیار کیے جاتے ہیں۔ ایسے شیمپو کافی حد تک بالوں کے لیے موثر ہیں اور ان کے اجزاء زیادہ نقصان دہ نہیں ہوتے۔ لیکن ایسا کوئی بھی شیمپو نہیں جسے بنانے والے یہ دعوی کر سکیں کے وہ سب کیلیے بے ضرر اور مفید ہے۔ بے بی شیمپو سب سے زیادہ محفوظ سمجھا جاتا ہے لیکن اگر یہ استعمال کے بعد جلد میں خارش یا کھجلی پیدا کرے تو اسے بھی استعمال نہیں کرنا چاہیے۔

Pakistan India ma balon ke liye good shampoo

 

بالوں کیلیے 10 بہترین شیمپو

عام طور پر شیمپو کا استعمال ہر کوئی کر سکتا ہے۔ نسبتاً صابن کے، شیمپو کا استمال زیادہ مفید ثابت ہوا ہے۔ شیمپو خریدتے وقت اس بات کو مدنظر رکھا جاۓ کہ جس شیمپو میں آپ دلچسپی رکھتے ہیں وہ قدرتی اجزاء پر انحصار کرتا ہو مثلاً جس میں کھوپرا کا تیل، بادام کا تیل، گلیسرین، اور انڈے کی سفیدی  جیسے اجزاء شامل ہوں۔

اگر آپ کے بالوں میں کسی قسم کا مسئلہ ہے جیسا کے خشکی، سر کی جلد میں نمی، جوئیں، یا پھر سر کی جلد پر دانے وغیرہ موجود ہوں توآپ شیمپو میں مزید مخصوص اجزاء کا انتخاب کر سکتے ہیں جو آپ کے بالوں کی نشونما کے ساتھ ساتھ مذید بہترطریقے سے موجودہ بیماری پر قابو پا سکے۔

مندرجہ ذیل بالوں کے دس بہترین شیمپو کا ذکر کیا جا رہا ہے جو آپ کو بازار سے آسانی کے ساتھ دستیاب ہو سکتے ہیں(زیادہ تر اچھے شیمپو آپ کو کسی بھی قریبی ڈیپارٹمنٹل سٹور، بیکری، میڈیکل سٹور، یا پھر کریانہ دکان سے دستیاب ہوتے ہیں) ۔

.1

  پالمرس کوکونٹ آئل فارمولا کنڈیشننگ شیمپو

palmers coconut formula conditioning shampoo ke fayde

پالمرس کوکونٹ آئل فارمولا کنڈیشننگ شیمپو ایک زبردست، بھرپور کریمی شیمپو ہے جو بالوں کی نمی کے توازن کو برقرار رکھتا ہے اور بالوں کے جھڑوں کو مضبوط بناتا ہے۔ یہ شیمپو سخت ڈٹرجنٹ سے پاک ہے اور اس میں خالص ناریل کا تیل ، کیریٹن اور وٹامن ای جیسے اجزاء پاۓ جاتے ہیں جس کی وجہ سے پالمرس کوکونٹ آئل فارمولا کنڈیشننگ شیمپو ایک قدرتی موئسچرائزر کی طرح بالوں میں کام کرتا ہے۔ اس شیمپو کے استعمال سے بال نہ صرف گھنے اور مضبوط ہوتے ہیں بلکے بالوں کو قدرتی چمک بھی ملتی ہے جو کسی بھی نقصان سے پاک ہے۔

.2

 او ۔ جی ۔ ایکس نرشنگ + کوکونٹ ملک شیمپو

OGX nourishing coconut shampoo advantages in Urdu

او ۔ جی ۔ ایکس نرشنگ + کوکونٹ ملک شیمپو بالوں کو ہائیڈریٹ اور مضبوط بنانے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے اجزاء میں ناریل کا دودھ ، ناریل کا تیل، اور انڈے کے سفید پروٹین شامل ہیں۔ او۔ جی ۔ ایکس نرشنگ + کوکونٹ ملک شیمپو بالوں کو طاقت ، لچک ، ہائیڈریشن اور توازن کو بڑھانے میں مدد دیتا ہے۔ اس شیمپو کے استعمال سے ریشمی ہموار، چمکدار، اور مضبوط بال دیکھنے کو ملتے ہیں۔

.3

 ڈاو شیمپو

dove shampoo ke fayde kia hain

ڈاو شیمپو خشک بالوں، خشکی کے شکار بالوں، بالوں کے گرنے اور دیگر خدشات کے لیے بہترین مانا جاتا ہے۔ اگر آپ موثر شیمپو ڈھونڈ رہے ہیں تو ڈاو آپکے لیے مفید رہے گا۔ یہ شیمپو بالوں کی دیکھ بھال اور چمکدار بالوں کے لیے بھی بہت مشہور ہے۔ ڈاو شیمپو سر کی جلد کو لالی، اور خارش ہونے سے با خوبی بچاتا ہے۔ ڈاوشیمپو کی کئی اقسام مختلف مقاصد کے لیے دستیاب ہیں۔

.4

 گارنیئر شیمپو

garnier shampoo ke benefits in Urdu

گارنیئر شیمپو بالوں کو مضبوط ، چمکدار اور صحت مند بنانے میں اپنی مثال آپ ہے۔ اگر آپ اپنے بالوں کو باقاعدگی سے دھوتے ہیں (جیسا کہ اگر آپ کے تیل والے بال ہیں) تو آپ یہ شیمپو تسلی کیساتھ استعمال کر سکتے ہیں کیونکہ گارنیئر شیمپو دوسرے شمپوؤں کی نسبت پتلا ہوتا ہے جس کی وجہ سے یہ بالوں کی تہہ تک پہنچ کر اچھے طریقے سے صفائی کرتا ہے۔ گارنیئر شیمپو کی کئی اقسام مختلف مقاصد کے لیے دستیاب ہیں۔

.5

 واٹیکا شیمپو

Vatika Shampoo benefits in Urdu

واٹیکا شمپپو بالوں کی نشوونما کو فروغ دینے کے ساتھ ساتھ آپ کے بالوں کو کنڈیشنگ فراہم کرتا ہے۔ اگر بالوں میں کثرت سے خشکی کا مسئلہ ہو تو یہ شیمپو بہت مناسب رہے گا۔ اس میں کافی قدرتی اجزاء شامل ہیں جیسے آملہ، ملاٹھی، بادام، ریتھا اور زیتون وغیرہ۔ واٹیکا شمپپو سلفیٹ اور پیرابین جیسے کیمیکلز سے پاک ہے لہذا نقصان دہ نہیں ہے۔ واٹیکا شیمپو کی کئی اقسام مختلف مقاصد کے لیے دستیاب ہیں۔

.6

 سن سلک شیمپو

sunsilk shampoo advantages for hair in Urdu

سن سلک شیمپوکے استعمال سے بالوں کو مضبوطی ملتی ہے اوریہ کمزور بالوں کو جڑ سے نوک تک زندہ کرتا ہے۔ بالوں کو ٹوٹنے سے بچانے کے لیے نمایاں کردار ادا کرتا ہے۔ بالوں سے تمام گندگی کو اچھی طرح صاف کرتا ہے۔ سن سلک شیمپو بالوں کو اچھی طرح سے موئسچرائز کرتا ہے اور روزانہ کی بنیاد پر استعمال کے لیے بہترین ہے۔ یہ کیراٹن دہی کمپلیکس جیسے اجزاء کی طاقت سے مالا مال ہے جو بالوں کے لیے بہت مفید ہے۔ سن سلک شیمپو کی کئی اقسام مختلف مقاصد کے لیے دستیاب ہیں۔

.7

 سویو شیمپو

balon ke lye suave shampoo ke advantages

سویو شیمپو میں بہت سے بہترین قدرتی اجزاء شامل ہیں جو بالوں کی صحت کو فروغ دیتے ہیں۔ یہ شیمپو آپ کے بالوں کی تمام ضروریات کو پورا کرنے کے لیے بنایا گیا ہے۔ سویو شیمپو بالوں میں خارش کو کم کرتا ہے، گہری صفائی کرتا ہے، اور خشکی جیسی علامات پر قابو پانے میں مدد کرتا ہے۔ سویو شیمپو کی کئی اقسام مختلف مقاصد کے لیے دستیاب ہیں۔

.8

 ہیڈ اینڈ شولڈرز شیمپو

head and shoulders shampoo ke fayde

ہیڈ اینڈ شولڈرز شیمپو خشکی اور غیر خشکی دونوں طرح کے بالوں کیلیے مفید ہے۔ یہ آپ کے بالوں کو نہایت نرم کرتا ہے اور انہیں ریشمی بناتا ہے۔ ہیڈ اینڈ شولڈرز شیمپو کو باقاعدگی سے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ یہ بالوں کی پی ایچ سطح کو متوازن رکھتا ہے جس سے بالوں کی نشونما کا عمل جاری رہتا ہے۔ ہیڈ اینڈ شولڈرز شیمپو کی کئی اقسام مختلف مقاصد کے لیے دستیاب ہیں۔

.9

        لوریل شیمپو

loreal shampoo ke fayde

لوریل شیمپو بالوں کو نرم کرنے اور بالوں کو زیادہ قابل بنانے کے لیے بہترین شیمپو سمجھا جاتا ہے۔ یہ آپ کے بالوں کو مکمل تحفظ دینے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ مجموعی طور پر لوریل شیمپو کا کام بالوں کی پرورش، بالوں کی جڑوں کو مضبوتی، نقصان دہ شعاعوں سے تحفظ، اور بالوں کی صفائی کرنا شامل ہے۔ اس شیمپو کو استعمال کرنے کے بعد، بالآخر آپ اپنے بالوں کو بہتر ہوتا محسوس کریں گے۔ لوریل شیمپو سے بالوں کی کھوئی ہوئی چمک دوبارہ حاصل ہو سکتی ہے۔ لوریل شیمپو کی کئی اقسام مختلف مقاصد کے لیے دستیاب ہیں۔

.10

  کلینک پلس شیمپو

clinic plus shampoo ke fawaid

کلینک پلس شیمپو خاص طور پر دودھ کے پروٹین پر مشتمل ہے۔ یہ شیمپو ہر طرح کے بالوں کیلیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ کلینک پلس شیمپو بالوں کی جڑوں سے پرورش کرنے اور انہیں زیادہ مضبوط بنانے میں مثالی ہے۔ اس کے استعمال سے آپ کے بال گرنا بند ہو جائیں گے اور یقینی طور پر گھنے ہونا شروع ہو سکتے ہیں۔ کلینک پلس شیمپو کی کئی اقسام مختلف مقاصد کے لیے دستیاب ہیں۔

Read in roman Urdu / roman Hindi

Har shakhs balon ki khoubsurti aur safai ke liye koi nah koi makhsoos shampoo zaroor pasand karta hai. Agar is shakhs ka khayaal yeh hai ke yeh makhsoos shampoo istemaal karne se is ke balon ko chamak millti hai to yeh baat is shak se balatar nahi ke yeh makhsoos chamak kisi nah kisi chemical ki wajah se hoti hai aur yeh chemical bil akhir balon ko kamzor bana deta hai. Chunancha shampoo ke intikhab ke silsilay mein yeh baat mad nazar rakhen ke aap usay kisi fashion ya khobsorat commercial dekhnay ki bana par muntakhib nahi kar rahay balkay aap ko shampoo ka intikhab apne balon ki qisam ke aitbaar se karna ho ga. Shampoo chemical ke aitbaar se nah to bohat ziyada taiz hona chahiye aur nah hi bohat halka. Aisay shampoo jin mein chemical ki tadaad bohat hi kam hoti hai, balon ke liye woh nuqsaan da to nahi hotay magar balon ki safai sthrayi mein nakaam rehtay hain.

Balon ki safai sthrayi mein pani ka bhi aik ahm kirdaar hota hai. Agar saaf aur kemeai ajza se pak yani halka pani muyassar ho to aisa pani balon ki nash-o-numa ke sath sath balon ki achay tareeqay se safai bhi sar-injaam deta hai. Mahireen ka kehna hai ke aisa shampoo jo rang aur chemicals se pak ho, ziyada behtar hota hai. Shampoo ki yeh khoobi hona bhi zaroori hai ke woh aasani se pani ke sath balon se kharij ho jae.

Shampoo ki mukhtalif aqsam hain. Baz shampoo qadray mehangay hotay hain kyonke yeh nisbatan behtar ajza se tayyar kiye jatay hain. Aisay shampoo kaafi had tak balon ke liye mo-asar hain aur un ke ajzaa ziyada nuqsaan da nahi hotay. Lekin aisa koi bhi shampoo nahi jisay bananay walay yeh daawa kar saken ke woh sab keliye be zarrar aur mufeed hai. Baby shampoo sab se ziyada mehfooz samjha jata hai lekin agar yeh istemaal ke baad jild mein kharish ya khujli peda kere to esay bhi istemaal nahi karna chahiye.

BALON KE LIYE 10 BEHTAREEN SHAMPOO BRANDS

Aam tor par shampoo ka istemaal har koi kar sakta hai. Nisbatan sabun ke, shampoo ka astmal ziyada mufeed saabit hua hai. Shampoo kharedtay waqt is baat ko mad-e-nazar rakha jae ke jis shampoo mein aap dilchaspi rakhtay hain woh qudrati ajzaa par inhisaar karta ho maslan jis mein khopra ka tail, badam ka tail, glycerine, aur anday ki safedi jaisay ajzaa shaamil hon.

Agar aap ke balon mein kisi qisam ka masla hai jaisa ke khushki, sir ki jald mein nami, joyen, ya phir sir ki jald par danay waghera mojood hon to aap shampoo mein mazeed makhsoos ajzaa ka intikhab kar satke hain jo aap ke balon ki nash-o-numa ke sath sath mazid behatar tarike se mojooda bemari par qaboo pa sakay.

Mandarja zail balon ke das (10) behtareen shampoo ka zikar kya ja raha hai jo aap ko bazaar se aasani ke sath dastyab ho satke hain (Ziyada tar achay shampoo aap ko kisi bhi qareebi dipartmental store, bakery, medical store, ya phir karyana dukaan se dastyab hotay hain).

1.

PALMERS COCONUT OIL FORMULA CONDITIONING SHAMPOO

Palmers Coconut Oil formula conditioning shampoo shampoo aik zabardast, bharpoor kareemi shampoo hai jo balon ki nami ke tawazun ko barqarar rakhta hai aur balon ke jharoon ko mazboot banata hai. Yeh shampoo sakht detergents se pak hai aur is mein khalis nariyal ka tail, Keratin aur vitamin-E jaisay ajzaa pae jatay hain jis ki wajah se Palmers coconut oil formula conditioning shampoo aik qudrati moisturizer ki terhan balon mein kaam karta hai. Es shampoo ke istemaal se baal nah sirf ghany aur mazboot hotay hain blke balon ko qudrati chamak bhi millti hai jo kisi bhi nuqsaan se pak hai.

2.

OGX NOURISHING + COCONUT MILK MOISTURIZING SHAMPOO

OGX nourishing + coconut milk moisturizing shampoo balon ko hydrate aur mazboot bananay mein madad karta hai. Ess ke ajzaa mein nariyal ka doodh, nariyal ka tail, aur anday ke safaid protein shaamil hain. OGX nourishing + coconut milk shampoo balon ko taaqat, lachak, hydration aur tawazun ko badhaane mein madad deta hai. Ess shampoo ke istemaal se reshmi hamwar, chamakdar, aur mazboot baal dekhnay ko mlitay hain.

3.

DOVE SHAMPOO


Dove shampoo khushk balon, khushki ke shikaar balon, balon ke girnay aur deegar khadshaat ke liye behtareen mana jata hai. Agar aap mo-asar shampoo dhoond rahay hain to dove apke liye mufeed rahay ga. Yeh shampoo balon ki dekh bhaal aur chamakdar balon ke liye bhi bohat mashhoor hai. Dove shampoo sar ki jild ko laali, aur kharish honay se ba khoobi bachata hai. Dove shampoo ki kayi aqsam mukhtalif maqasid ke liye dastyab hain.

4.

GARNIER SHAMPOO


Garnier shampoo balon ko mazboot, chamakdar aur sehat mand bananay mein apni misaal aap hai. Agar aap apne balon ko baqaidagi se dhotay hain (jaisa ke agar aap ke tail walay baal hain) to aap yeh shampoo tasalii kay sath istemaal kar satke hain kyunkay Garnier shampoo dosray shampoo ki nisbat patla hota hai jis ki wajah se yeh balon ki teh tak pahonch kar achay tareeqay se safai karta hai. Garnier shampoo ki kayi aqsam mukhtalif maqasid ke liye dastyab hain.

5.

VATIKA SHAMPOO


Vatika shampoo balon ki nasho numa ko farogh dainay ke sath sath aap ke balon ko conditioning faraham karta hai. Agar balon mein kasrat se khushki ka masla ho to yeh shampoo bohat munasib rahay ga. Ess mein kaafi qudrati ajzaa shaamil hain jaisay amla, malathi, badam, ritha aur Zaitoon waghera. Vatika shampoo sulfate aur paraben jaisay chemicals se pak hai lehaza nuqsaan da nahi hai. Vatika shampoo ki kayi aqsam mukhtalif maqasid ke liye dastyab hain.

6.

SUNSILK SHAMPOO


Sunsilk shampoo ke istemaal se balon ko mazbooti millti hai aur yeh kamzor balon ko jarr se nok tak zindah karta hai. Balon ko totnay se bachanay ke liye numaya kirdaar ada karta hai. Balon se tamam gandagi ko achi terhan saaf karta hai. Sunsilk shampoo balon ko achi terhan se moisturise karta hai aur rozana ki bunyaad par istemaal ke liye behtareen hai. Yeh Keratin dahi complex jaisay ajzaa ki taaqat se malaa maal hai jo balon ke liye bohat mufeed hai. Sunsilk shampoo ki kayi aqsam mukhtalif maqasid ke liye dastyab hain.

7.

SUAVE SHAMPOO


Suave shampoo mein bohat se behtareen qudrati ajzaa shaamil hain jo balon ki sehat ko farogh dete hain. Yeh shampoo aap ke balon ki tamam zaroriat ko poora karne ke liye banaya gaya hai. Suave shampoo balon mein kharish ko kam karta hai, gehri safai karta hai, aur khushki jaisi alamaat par qaboo panay mein madad karta hai. Suave shampoo ki kayi aqsam mukhtalif maqasid ke liye dastyab hain.

8.

HEAD AND SHOULDERS SHAMPOO


Head and shoulders shampoo khushki aur ghair khushki dono terhan ke balon keliye mufeed hai. Yeh aap ke balon ko nihayat naram karta hai aur inhen reshmi banata hai. Head and shoulders shampoo ko baqaidagi se istemaal kya ja sakta hai. Yeh balon ki PH satah ko mutawazan rakhta hai jis se balon ki nash-o-numa ka amal jari rehta hai. Head and shoulders shampoo ki kayi aqsam mukhtalif maqasid ke liye dastyab hain.

9.

LOREAL SHAMPOO


Loreal shampoo balon ko naram karne aur balon ko ziyada qabil bananay ke liye behtareen shampoo samjha jata hai. Yeh aap ke balon ko mukammal tahaffuz dainay ki salahiyat rakhta hai. Majmoi tor par Loreal shampoo ka kaam balon ki parwarish, balon ki jaroon ko mazboti, nuqsaan da shu-aon se tahaffuz, aur balon ki safai karna shaamil hai. Ess shampoo ko istemaal karne ke baad, bil akhir aap apne balon ko behtar hota mehsoos karen ge. Loreal shampoo se balon ki khoyi hui chamak dobarah haasil ho sakti hai. Loreal shampoo ki kayi aqsam mukhtalif maqasid ke liye dastyab hain.

10.

CLINIC PLUS SHAMPOO


Clinic plus shampoo khaas tor par doodh ke protein par mushtamil hai. Yeh shampoo har terhan ke balon keliye istemaal kya ja sakta hai. Clinic plus shampoo balon ki jaroon se parwarish karne aur inhen ziyada mazboot bananay mein misali hai. Ess ke istemaal se aap ke baal girna band ho jayen ge aur yakeeni tor par ghany hona shuru ho satke hain. Clinic plus shampoo ki kayi aqsam mukhtalif maqasid ke liye dastyab hain.